Ledige stillinger

Du kan holde dig orienteret om ledige stillinger på denne side

Udstillingskoordinator

Er du udpræget ordensmenneske, administrativ stærk og proaktiv? Så kan det meget vel være dig, vi leder efter til at varetage opgaven som udstillingskoordinator.

Om jobbet
Vi søger en udstillingskoordinator, der kan varetage og holde styr på det administrative arbejde i forbindelse med indlån af værker. Dine kerneopgaver er en række administrative processer i forbindelse med museets skiftende udstillinger i samarbejde med udstillingschefen og det øvrige udstillingsteam. Dine opgaver vil være varierede og du vil især skulle:

  • være med til at udarbejde lånekontrakter og udstillingskontrakter og løbende følge op på disse
  • udarbejde facilitetsrapporter i samarbejde med museets driftschef og vagtchef
  • planlægge og holde styr på transporter
  • rekvirere, gennemgå og vurdere forsikringstilbud- og certifikater og sikre at indlånte værker er forsikret i overensstemmelse med de gældende krav
  • korrespondere med lånere og transportagenter
  • koordinere kurérrejser
  • medvirke til udarbejdelse af budgetter for transport, forsikring, kureromkostninger etc.
  • udfærdige ansøgning om National Indemnity – herunder udarbejdelse af værdiredningsplaner etc.
  • tage dig af opdatering og vedligeholdelse af indlånslister
  • udarbejde diverse fuldmagter og tolderklæringer

Alle opgaverne foregår i et samarbejde med de personer, der har specialviden. Der er derfor i høj grad tale om et teamwork. Du vil referere til udstillingschefen, og i det daglige arbejde meget tæt sammen med økonomi- og administrationschefen.

Om dig

  • Du er smilende, serviceminded og udadvendt.
  • Du er én, man kan regne med og som altid holder ord.
  • Du forstår at skabe relationer og begå dig på tværs af organisation og arbejdsområder.
  • Når flere bolde bliver kastet i din retning, forstår du at arbejde effektivt og prioritere. Der er ofte fart på, og derfor skal du kunne følge med og samtidig bevare overblikket.
  • Du kan arbejde selvstændigt, og overholde deadlines.

Vi forventer du har følgende konkrete kompetencer:

  • Du er omhyggelig, detaljeorienteret og effektiv på samme tid.
  • Du har en struktureret og kvalitetsbevidst tilgang til dit arbejde, og er god til at optimere processer.
  • Du er vant til at arbejde selvstændigt, ligesom du evner det gode samarbejde.
  • Du har en fleksibel indstilling til opgaverne og giver gerne en hånd med, når det er nødvendigt.
  • Formulerer dig fejlfrit på dansk og engelsk i både skrift og tale. Det er en fordel hvis du har kendskab til tysk eller fransk.
  • Har nemt ved systemer – faktisk er du lidt af en systementusiast.
  • Du har gode it-kundskaber og har erfaring med at arbejde i databaser.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer om ugen.

Arbejdssted: Tietgensgade 25, 1556 København V
Tiltrædelse 1. december 2018.

Ansøgning
Vi skal have modtaget din ansøgning, CV, dokumentation på uddannelse samt evt. relevante bilag senest d. 28. september kl. 12. Samtaler forventes afholdt i uge 41-43. Du søger stillingen ved at maile til ansogning@glyptoteket.dk

Skriv ”Udstillingskoordinator” i emnefeltet.

Kort om Ny Carlsberg Glyptotek
Ny Carlsberg Glyptotek er et museum med en stor samling af antikke skulpturer, ægyptiske mumier og gravskatte, dansk guldalderkunst og fransk impressionisme. Museet er en selvejende institution, som modtager økonomisk driftsstøtte fra staten og fra Ny Carlsbergfondet.
Læs mere på www.glyptoteket.dk

Vil du vide mere?
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Lone Haudrum: loha@glyptoteket.dk